tisdag 9 juni 2009

Foto från trädgården idag.

Något rastlös var jag idag på förmiddagen så jag tog fram kameran o dammade av den! Det var typ 4 månader sen sist!



Det blev nog närmre 100 foto (tur man har digitalkamera) och här har jag plockat ut mina favoriter från idag!












Kan ni gissa vad jag ska göra nu?

Jag ska gå och sätta mig i mitt kreativa lilla hörn och scrappa! Jag har gjort en Lo det senaste året så det är verkligen på tiden! Jag har varken haft tid ett lust att scrappa men nuuuu.... känner jag liksom inre frid nu när jag har lyckats skaka av mig en massa problem och idioter!

Förästen en liten tråksak idag! : Moltas kärlek (VRÅLSNYGGA Teuqila) var här för några vecker sedan och blev parad och idag var hon på ultraljud, det visade sig att hon inte hade några bebisar i magen. Lite synd men det är sånt som händer! Nu får hon ut på utställningsturné i sommar och kamma hem ett cert till så hon snart kan briljera som champion! :) Och det kommer gå som en dans hon är ju en riktig läckerbit :D

Slängpuss till Teuqila från Moltas

1 kommentar:

Helene sa...

Tack sötis!! Så roligt att du börjat blogga igen =)