söndag 22 november 2009

Saknar lille Prinsen!

Nu har han varit borta läääänge och nu saknar jag honom vansinnigt mycket!
Men jag vet att han har varit i paradiset. Snygga tjejer och långa sköna promenader, massvis med god mat och inga störiga ungar!! (läs: Elton!) och inga stora farliga jakthundar att konkurera med.
Undra om han verkligen vill komma hem igen egentligen? *suck*

Moltas är på Vintersemester i Åre.
Han är och hälsar på sin kärlek♥, söta Teuqila.
Så nu hoppas vi på att det snart kikar ut många små Molqilabebisar ♥

Tack Helene för att du tar så väl hand om min lille prins♥

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Han är väldigt fin Moltas! :) Jag hittade dig via Helens blogg och har sett Melvin in action på utställning. Det är jag som brukar fota, Rosafira på forumet om du brukar hänga där. :)

Anonym sa...

Åh vad vi saknar fina Moltas, han är verkligen en helt underbar hund!! Kan ju bara bli toppen valpisar det här eller hur. =)
Hoppas ni kan komma upp och hälsa på oss här i Åre. Hade varit superskoj!!
Kramis
/Helene